Archiv blogu

pátek 9. března 2012

Punková továrna na sny.

Kus včerejší noci jsem strávil společně se svými přáteli z Buchet a Loutek v jejich smíchovkým doupěti. Za celou tu dobu, co se věnuju výrobě audiovizuálních děl, jsem nabyl falešnýho dojmu, že už mě nemůže ze strany klienta nic překvapit. Omyl. Jeden z posledních požadavků, kterej se ke mě v poslední době dostal, překonal naprosto všechno s čím jsem se doposud setkal. Záměr, vyrobit během devíti dnů minimálně 20 minut zcela novýho, atraktivního a smysluplnýho obsahu v desítce spotů mi vyrazil dech. Pro někoho možná výzva, pro druhýho naprostej nesmysl. Přiznávám, že patřím spíš do druhý kategorie. Přesto jsem se rozhodl dát tomu šanci v naději, že klient vystřízliví a plánovaný čas minimálně zpětinásobí. To byl taky důvod mý včerejší návštěvy Švandova divadla.

Pan Rudolf


Smyslem bylo pokusit se vyrobit v přijatelný kvalitě co možná nejvíc materiálu na určitý téma. Bylo to jako vždycky zábavný a já jenom doufám, že se mi podaří znova s těmahle skvělejma lidma spolupracovat na něčem nekomerčním. Zvolili jsme maňáska, pro mě osobně nejoblíbenejší typ loutky pro její přímý spojení s člověkem. Našli jsme pár hlav, upravili je, udělali jednoduchý oblečky a další rekvizity (hlavně teda Kristína, ta je v tom naprosto nepřekonatelná), postavili jednoduchou scénu, letmo ji nasvítili, nastavili kameru a mohlo se začít. Samotnou akci si vzal na starosti Radek, v tomhle směru vlastně stejně nepřekonatelnej jako Kristína a smáli jsme se tak, že veškerej zvukovej záznam je nepoužitelnej. :-)

stěna u pana Juraje

Když jsme daleko po půlnoci skončili, vrhnul jsem se na rychlej sřih, drobný úpravy (namnožení koní a vložení do televize pana Juraje), unavenej mdlej komentář a zvuk. Přes veškerou snahu se nedá za den stihnout víc než jsme udělali a čím víc prostředí by bylo potřeba, tím dýl by to taky trvalo (problém vystřílenejch patron). Točil jsem to na Canon 7D, clonil na 2.8 s ohniskem kolem 80, ISO 320, Technicolor profilem a shutter speed na 30. Je fakt, že ten mohl bejt v tomhle případě krapet rychlejší, ale určitě ne víc než 50. Přecejenom, ruka je svižnější než celej člověk a to jsem zapoměl vzít jaksi v úvahu.

Tady je výsledek. Nevím, jak se nastavuje aby to bylo automaticky v HD, tak si to když tak přepněte. :-) Taky doporučuju spíš sluchátka, zvuk neni optimalizovanej ma běžný malý repráčky notebooků atp.







Žádné komentáře:

Okomentovat