Archiv blogu

úterý 13. září 2011

Voxel - první pokusy.

Startupovej freak a latentní požárník Padák mě delší dobu podezírá, že to jde se mnou z kopce a technologicky sem zakrňel. Ha! Tady je důkaz, že to se mnou ještě není tak zlý :-). Delší čas sem pokukoval po voxelovým modelování a prášilo se mi na zřídka používanej tablet. (V Cinemě sem s ním hrozně pomalej, páč je moc velkej). Dneska se ale nezastavil. Ovládat totiž 3DCoat jinak by byl hřích -> vtipná poznámka v souvislosti s tímhle programem! Práce v něm a ovládání je prostě vynikající.

To je přesně ono!

Jednoduchost, s jakou se v programu modelujou organický tvary je fantastická. Po několika hodinách sledování tutoriálů ( na stránkách výrobce i jinde) jsem jsem byl schopnej program použít a vytvořit v něm hrubej model lidský hlavy, což bych určitě v polygonálně zaměřeným programu (jako nováček) rozhodně nezvládnul.

První pokus voxel sculptingu.
Teď bude stačit naučit se retopo, exportnout model do Cinemy 4D R13, kde může začít během pár hodin i díky novejm nástojům pro character animace žít. Sakra, tyhle věci by se měli stávat během podzimních plýskanic a ne před babím létem.


Žádné komentáře:

Okomentovat