Archiv blogu

sobota 2. dubna 2011

Logitech G510 - noční přítel.

Během nočních prací na projektu pro Škodovku jsem čím dál častěji přemýšlen nad pořízením kvalitní podsvícené klávesnice. Koketoval jsem s tím už docela dlouho ale nikdy jsem se k tomu neodhodlal ... až teď. A dobře jsem udělal :-)


Přestože nejsem žádnej velkej hráč (i když tu a tam a když je čas dobrou hrou rozhodně nepohrdnu) kvůli hrám jak je prezentovaná jsem ji rozhodně nekupoval.
Trošku větší zvih kláves, než na který jsem byl zvylý a krátkej levej shift jsou snad jediný věci, který by se daly vytknout. Na druhou stranu nehrozí náhodný stisk a na shift se dá rychle navyknout.

Aniž bych očekával nějakej zásadní přínos ze zabudovanýho displeje, potěšil mě. Především jako ukazatel systémových informací, RSS čtečka a upozorňovač na příchod e-mailu i když je Outlook vypnutý. Umí toho samozřejmě víc a apletů se internetu válí celkem dost, tyhle jsou pro mě asi nejpodstatnější. Vřele doporučuju vedle SirReal, který mi na 64bit win7 nefungoval úplně kompletně C2DtoG15. Jsou to sice "programy" pro G15 ale téměř všechny aplety na starší model fungují i na G510.


Asi nejlepší věc je kromě podsvícení (lze navolit libovolnou barvu) je 18 volnejch kláves(s třema předvolbama na jeden stisk je jich 54), kam lze přiřadit v podstatě cokoliv. Ideální věc pro komplexnější software jako je třeba Cinema4D.

Žádné komentáře:

Okomentovat