Archiv blogu

pátek 16. prosince 2011

Expedice Libye v Český televizi.

Česká televize, si pro mě trošku překvapivě počkala s uvedením mýho zkrácenýho dokumentu o Libyi až na dobu, kdy utichly tamní nepokoje.Vysílací čas sice odpovídá atraktivnosti Romale nebo tolik populárnímu magazínu o cimbálový muzice, ....ale alespoň něco :-)



Jsem docela překvapenej uvedením seriálu na webu, protože mám pocit, že ČT dostala práva pouze na terestriální vysílání a území ČR, což internet zjevně není. Ale což, mě to nevadí a třeba se tak na to i někdo koukne.




Minimálně jeden člověk se už kouknul .. a co víc? .. dokonce pozitivně reagoval! Mno totok! Mám z toho radost, protože z mejch dosavatních zkušeností plyne, že lidi píšou traktáty špíš naštvaní něž s nějakou pozitivní reakcí. Skvělý :-)


Link na archív ČT s pořadem

Žádné komentáře:

Okomentovat