Archiv blogu

pondělí 13. října 2014

Nedělní odpoledne s ČT Art

Televizi sice moc nepoužívám ale občas se mrknu kromě jinýho na ČT Art. Že jsem čekal od tohodle kanálu víc je na jiný povídání, ale docela mě bavily "identy". Po čase jsem ale zjistil, že je jich poměrně málo a všechny na mě působí tak nějak "technicky". Prostě mi tam schází trošku života a tak jsem si řekl, že použiju volný nedělní odpoledne abych zkusil vyrobit něco víc "bio" - myšleno od slova bios a ne od předraženejch okurek s toxoplazmózou. Navíc, poslední dobou jsem víc animoval než točil a tak je to dobrej důvod oprášit kameru.



Nechtělo se mi podnikat žádný komplikovaný akce a řekl jsem si, že si vystačím s věcma, co najdu doma. Přítomný osoby jsem zavrhnul a otevřel ledničku. Vajíčka mi přišly docela dost bio a navíc maj i spoutu bio asociací. To mě pobavilo a v tu chvíli jsem měl jasno, kterým směrem se do toho pustím. Od vejce je asociačně blízko k mlíku a tak putovalo z ledničky taky. Maso by mi rozbouralo koncept a zbytek se mi zdál moc mrtvej.

Chvilku jsem zíral na vybraný věci a pak jsem si vzpoměl, že vajíčko lze zbavit skořápky octem, což bych mohl natočit. Ha, ocet tady je a je taky bio. A mlíko by v něm mohlo docela kreslit. Paráda. Mám teda plán!

Vzal jste teda svoji C100, nasadil na ni stovku makro a posadil ji na stativ. Vajíčko putovalo do skleničky na červený víno, kterou jsem raději ani neleštil, bo teď budu dělat přece art, ne? :-) Ocet sice fungoval, ale ne tak dobře, jak jsem předpokládal. Přesto jsem natočil pár záběrů a při posledním tam nalil trošku mlíka. Snad to bude stačit.

Po hrubým sestřihu jsem přemejšlel jakou bych měl asi zvolit barevnou formu. Nakonec jsem se rozhodnul pro dvě varianty. První z nich by měla vzdáleně připomínala něco jako život pod mikroskopem. To by se asi dalo udělat a navíc bych zůstal téměř monochromatickej, což by se většinově blížilo současnejm identům.

něco jako mikroby


Druhá varianta by měla bejt barevná, kam bych mohl dát i trochu toho vesmíru, a slunce, což se mi zdálo koncepčně k "živýmu" docela dobrý.

galaxie -> hvězdy ->energie ->život -> art .. :-)
Jestli to tak bude funguje i na jiný lidi netuším ... a je mi to vlastně jedno. :-) Ještě logo (díky Lukáši) a je to. Tak a tady je výsledek.

2 komentáře: