Archiv blogu

sobota 21. dubna 2012

Dnešní odpolední párty na Václaváku

Dneska sem se byl mrknout na demonstraci. Už je to víc než dvacet let, kdy jsem byl naposledy a fascinovaně přihlížel chování davu. Vzal jsem si i foťák a udělal pár obrázků.

Vlajek a lidí opravdu hodně, ale 90 000? To silně pochybuju.


Václavák byl opravdu plnej ale naštěstí, většina lidí usoudila podle tlačenice v obou rozích jeho horní části, že nemá smysl se pokoušet dostal hlouběji před koně, kde bylo výrazně volnějc. Pravda, neměl jsem k dispozici helikoptéru ale odhaduju, že tam bylo tak 40 - 50 000 lidí. To už je slušnej počet. Z Holomóca dorazil i pan Tykadlo.

Dorazil i Pan Tykadlo z Olomouce.
Nejsem odborovej harcovník a tak jsem netušil, jak moc velkej tam bude hluk. Byl jsem docela překvapenej, že to nebylo tak silný, jak jsem očekával. Nějaký ty píšťalky, řehtačky a pár sirén. Jednou jsem se byl podívat jak vypadá hokej naživo a tam to bylo zhruba 2x hlučnější. Otevřenej prostor je asi v pohodě. Vyčkal jsem, až jeden
z klidnějších penzistů opustí svý vyvýšený místo na lavičce, vyhoup se na a udělal pár fotek směrem ke spodní části náměstí.

Akce a reakce .. heslo a odezva.
Po chvilce mě to přestalo bavit a zkoušel jsem hledat nějaký zajímavý tváře a výrazy. Bohužel, nic jsem neulovil ale i tak to bylo docela dobrý.

Uprostřed náměstí.
 Jediná fotka, kam by se možná hodila nějaká vtipná komiksová bublina je asi tahle.

Ty vole Lojzo, že ty tam zase .....

Žádné komentáře:

Okomentovat