Archiv blogu

neděle 19. prosince 2010

BIOTECH - volný testík

    Poslední dobou mě opakovaně napadá zkusit udělat nějakou krátkou animaci s abstraktní organickou "hmotou", kterou bych pak někdy v budoucnu mohl zkusit nějakým způsobem konfrontoval se studenou, neživou krystalickou "techno" strukturou. S patřičným zvukovým doprovodem by to pak mohlo fungovat ale aby to nebyl projekt na měsíc nebo měsíce, říkal jsem si že by bylo fajn ji udělat mikroskopickou, což bude samo o sobě vytvářet jistou atmosféru, o kterou mi v tomto případě jde.

Základní organický tvar a prostředí.


    Prozatimní výsledek vypadá nějak takhle a vychází z jedné naprosto jednoduché scény, kterou jsem kvuli dynamice zabral z několika úhlů, nechal ji "žít". Čas od času ji klasicky postprodukčně "poničím" a aby se to neodehrávalo v práznotě, zkusil jsem udělat něco jako roztok, ve kterým se organismus pohybuje.

Pohled z jiné kamery

Když jsem si s tím hrál, vzpoměl jsem si u toho na legendárního Blade runnera, kde se mi mimo jiné vždycky líbila kombinace "analogovejch zvuků" s vyspělou technologií. Říkal jsem si, že to taky zkusím, pochopitelně na jiné kvalitativní úrovni :-)

Zoom v animaci s hloubkou pole jako by šlo o záznam z nějakého podivného mikroskopu.

Výsledek na mě působí jako sekvence z nějakýho lacinýho sci-fi filmu devadesátejch let :-) Zvukovej základ je
z připravovanýho interaktivního projektu o poruchách příjmu potravy a pro blade runner efekt jsem pouzil zvuky mechanichýho přetáčení filmu ve starým foťáku.

celek

Zde je výsledek testu a uvidíme, jestli se k tomu ještě někdy dostanu a animaci nějak rozvinu.
Výsledek testu si můžete stáhnout zde : http://www.3d.cz/videodata/biotest.mp4
(cca. 50MB 1280x720/25P)


Žádné komentáře:

Okomentovat