tag:blogger.com,1999:blog-2203288407173469361.post1426635232403100502..comments2023-05-26T17:03:01.724+02:00Comments on Lopolův blog: hrátky s dynamikou v Cinema 4D R12Lopolohttp://www.blogger.com/profile/09373228795818968712noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-2203288407173469361.post-73939119270869898512010-11-09T14:30:59.722+01:002010-11-09T14:30:59.722+01:00Nemám, rozhodně bych ho ale nepodceňoval. Myslím, ...Nemám, rozhodně bych ho ale nepodceňoval. Myslím, že nejenom pro hobbíky je to skvělý řešení.Lopolohttps://www.blogger.com/profile/09373228795818968712noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2203288407173469361.post-21917512556072585382010-11-09T13:12:54.330+01:002010-11-09T13:12:54.330+01:00Když už jste v tom hodnocení,máte nějaké zkušenost...Když už jste v tom hodnocení,máte nějaké zkušenosti s Blenderem? Viděl jsem s ním pár fajnovejch věcí (mám dojem že je pořád zadarmo?)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2203288407173469361.post-73000864730153726662010-11-07T23:29:54.631+01:002010-11-07T23:29:54.631+01:00Na tu otázku se nedá korektně odpovědět. Pro mě je...Na tu otázku se nedá korektně odpovědět. Pro mě je nejlepší a zkusím ti odpovědět, jak to vidím. Ostatní souhlasit určitě nemusí. Dneska máš na výběr zhruba z pěti programů, který uměj v zásadě to samý a lišej se v "drobnostech". Kdysi dávno měl asi nejlíp našlápnuto Lightwave ale nějak se jim to nepodařilo udržet (zřejmě proto, že dělali vícero software a tříštili síly) a dneska je z mýho pohledu v tý silný pětce nejslabší. Pak přišel Max se svým "technicisním" layoutem, kterej má z mýho pohledu dodnes, a nově nastupující generace lidí, který zajímalo 3D nastoupila do vlaku právě s Maxem. Dodnes se hodně používá, protože tehdy byl boom 3D a lidi přirozeně a ze setrvačnosti neradi zahazujou mnohdy těžce nabytý zkušenosti s nějakým komplikovanějším softwarem. Pak nastoupila Maya s revolučním příjemným layoutem, skvělým marketingem a nástrojema pro character animaci. Přestože byla hodně drahá, spousta studií ji nakoupilo a díky tomu se ještě dneska považuje za standart. Podle mýho soudu už zbytečně. Softimage byl vždycky trošku neprávem v ústraní a zůstává tam tuším dodnes. Pak zbevaly alternativy, typu Cinema. Já znal Maxon ještě z dob Amigy a tak to pro mě byla víceméně jasná volba. Tehdy to totiž bylo tak, že se dalo podle výstupu víceméně poznat, v jakým software to bylo udělaný a když se chtěl člověk trošku lišit, musel sáhnout po jiným rendereru. Já sáhnul po Cinemě a zůstal u ní dodnes. Myslím že to byla dobrá volba. Od verze 6 má super layout kterej si může člověk nastavit podle libosti což je jedna z věcí, kterou hrozně oceňuju. Za druhý, je chytře navržená tak, aby se dala velmi snadno používat. Neznám v tomhle ohledu příjemnější software. Pak jsou tu věci jako Bodypaint, kdy si vystačiš jen se Cinemou a nemusíš mít další extra soft na texturovaní. Je toho víc ale pro mě zásadní je to prostředí. Sakra, jsem se nějak rozepsal zavzpomínal na starý dobrý časy. :-) Asi udělám příspěvek retro 3D :-)<br /><br />Ten plugin zadarmo není ale stačí poslat pár euro a autor ti ho pošle. pracuje se s ním velmi pohodlně. Tady je ukázka.<br />http://www.youtube.com/watch?v=Dd3BwOt-fRE&feature=player_embeddedLopolohttps://www.blogger.com/profile/09373228795818968712noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2203288407173469361.post-47632809394058096432010-11-07T19:58:39.534+01:002010-11-07T19:58:39.534+01:00Krásná animace. Měl bych dvě otázky. Na 3D modelov...Krásná animace. Měl bych dvě otázky. Na 3D modelování a animace myslíš ze všech programů je nejlepší asi ta Maxon Cinema 4D R12? Prý je rychlá v reálném čase při náhledech atak. Nebo nějaký jiný obdobný program jako 3D studio Max, DAZ 3D, Carrara 3D apod.? A pak ten plugin "EasyCloth 2.0" bych stáhl kde, jestli teda je free od toho NITROMANa. Díky moc za odpovědi :o) Lukáš.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2203288407173469361.post-59970084800971202312010-11-01T16:46:21.449+01:002010-11-01T16:46:21.449+01:00Pravda, ale o to při testu úplně nešlo. Příšte se ...Pravda, ale o to při testu úplně nešlo. Příšte se pokusím bejt důkladnější :-)Lopolohttps://www.blogger.com/profile/09373228795818968712noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2203288407173469361.post-65121946688739506902010-11-01T13:59:51.448+01:002010-11-01T13:59:51.448+01:00jj, myslím přesně pád kuličky a ještě spíš pak nás...jj, myslím přesně pád kuličky a ještě spíš pak následné "vystřelení" látky vzhůru.Ondraishttps://www.blogger.com/profile/18100186516321430830noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2203288407173469361.post-63975231551430932552010-11-01T12:24:43.217+01:002010-11-01T12:24:43.217+01:00Pokud myslíš pád kuličky z látky pak souhlasím. Je...Pokud myslíš pád kuličky z látky pak souhlasím. Je to daný její hustotou, kterou jsem pro tenhle případ upravoval a celkovou gravitaci jsem už neřešil. Obecně ale souhlasím ještě výrazněji. Timing bejvá velkej problém.Lopolohttps://www.blogger.com/profile/09373228795818968712noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2203288407173469361.post-25776240818518866242010-11-01T11:16:22.252+01:002010-11-01T11:16:22.252+01:00To se ti hodně povedlo! Co ještě zkusit trochu zry...To se ti hodně povedlo! Co ještě zkusit trochu zrychlit? Přijde mi že stále většina dnešních animací ( a jde i o dnešní animované "velkofilmy" ) je taková zbytečně zpomalená. Některé věci se v reálu dějí mnohem rychleji, alespoň z mého pohledu. <br /><br />OndraOndraishttps://www.blogger.com/profile/18100186516321430830noreply@blogger.com