Archiv blogu

pátek 17. srpna 2012

Video upgrade

V rámci rostoucího zájmu o "middle budget" video jsem se rozhodl, tvrdohlavě a navzdory palcovejm titulkům
o ekonomický krizi, trochu víc zainvestovat právě do týhle části mojí produkce. Tentokrát jsem si dokonce připravil i tříchodový plán a jeho první část jsem uskutečnil právě dneska.

pečlivě zabalené a skvěle zpracované


Nevím jak si stojí tahle japonská parta (Libec) u jiných tvůrců, ale já byl velmi mile překvapen zpracováním
a dodaným příslušenstvím. Ostatně, za tu cenu by se to asi dalo očekávat ale pravidlem to rozhodně není. Skvěle vyřesený balení pro přenášení, redukce na hlavu, udělátor a zajištění na spodní uchycení kamery, dovažovací závaží, a zmíněný, fakt moc pěkný zpracování.

balení pro přenos

Celá sranda váží bez stativu zhruba 10kg, což je výrazně míň, než MovieTech jib, kterej jsem používat doteď,
ale víc jak dvojnásobek toho, co váží DSLR Light Jib. Prostě zlatá střední cesta mezi stabilitou a namoženejma zádama. Narozdíl od MovieTech jibu má i skvěle vyřešený naklápění držáku hlavy. Nosnost 20kg zajištuje, že unese i dospělejší záznamovou techniku než DSLR. Prostě paráda. Je konec s taháním bazuk a težkýho podstavce. Uvidíme, jak se bude chovat a hlavně, co vydrží.

Druhou věcí je náhledovej monitor na ostření. Tady jsem udělal ústupek ale zdá se, že je to tak dobře. Monitor AVtec LDV 070A patří rozhodně mezi ty lacinější, ale dodávanej adaptér na napajení z baterií Sony, kterejch mám doma ke kameře požehnaně, sluneční kryt, držák a okamžitá dostupnost rozhodla. Po prvním testu je jasný, že na ostření a kompozici to bohatě stačí a holt se budu muset obejít bez histogramu. Nakonec, mám oko, ne?

žádnej zázrak ale funkční

Třetí a poslední věcí prvního kroku tohodle upgradu je robustnější stativ a hlava vyloženě pro jib. Bohužel, to co jsem chtěl nebylo skladem, ale příští tejden to bude kompletní. Ani se to doma moc neohřeje a hned to zapojím do práce. Žádná zahálka! Lovu záběrů zdar!

4 komentáře:

  1. Jaké je Lopolo přesné označení - tip toho ramene? Dík.
    Tom

    OdpovědětVymazat
  2. Však už to vidím .-)
    Tom

    OdpovědětVymazat
  3. :-) budes porizovat? ja to mam ted i s malou jizdou a zda se, ze by to mohlo fungovat dobre. Ted probehne velmi intenzivni nataceni kde to budu pouzivat, tak pak muzu poreferovat.

    OdpovědětVymazat
  4. No rád bych, ale tohle řešení je pro mě trochu mimo rozpočet.I když je mi jasný, že značka bude zárukou dobrého zpracování a funkčnosti.
    Tom

    OdpovědětVymazat